Je výhodný jen pro ty co mají jeho služby s odběrem energií, tak jako část virtuálů co co vznikla jako odnož k dodávce el. a nebo plynu....
Virtuální operátoři - diskuze: podělte se o své zkušenosti
———
ahoj. rád bych se s vámi podělil o své zkušenosti s čez mobil. přešel jsem k nim se třemi telefony v rodině a od začátku je problém s vyúčtováním. za dva měsíce jsem z nich dostal pouze jednu fakturu. o podrobné vyúčtováni se s nima zatím tahám. tento měsíc hra pokračuje a zatím beze změn. jen omluva za omluvou a sliby nápravy.
———
Dobrý den, a není to tím, že ČEZ vystavuje faktury, až jakmile útrata přeskočí přes 100kč? Aspoň mně tahle informace byla sdělena a jsem ráda, protože 100kč provolám až za tři měsíce a tím pádem zbytečně neplatím 18kč za fakturu měsíčně při nízké útratě. Já jsem maximálně spokojená, protože volám málo a nejsem podmíněna při využívání jakoukoli paušální platbou.
———
Také jsme s manželem přešli k čez a naprostá spokojenost. Na faktuře je vždy vyúčtování za oba telefony. Nečekejte tři faktury.
———
Nabídka City mobile mne zaujala a tak jsem ve středu dopoledne (26.3.) provedl objednávku přes webový formulář. Došel mi automatický potvrzovací email, že se objednávka zpracovává a že se mi někdo ozve (běžně do 24h).
V pátek, po 48h bez odezvy jsem zavolal na zákaznickou linku, kde mi řekli, že se na to podívají a dají mi vědět. Po dalších 6h bez reakce jsem znovu volal na zákaznickou linku, ale to už mi "pro jistotu" nikdo nezvednul... Tak nevím, co si o tom mám myslet. Musím říct, že tak špatnou zkušenost v komunikaci se zákazníkem jsem ještě nezažil. Doufám, že se to dá do pořádku...
———
Datum 03.04.2014
Vložil City Mobile s.r.o. - Petr
Titulek Re: Objednávka - ticho po pěšině...
OdpovědětDobrý den pane Kozáku,
velice nás mrzí situace, která nastala a omlouváme se za ní. Stále pracujeme na vylepšení komunikace a od příštího týdne budeme mít další nástroje, které mnohé procesy usnadní a zjednoduší, tak aby byl zákazník o veškerém dění informován a nadmíru spokojen. :)
Hezký den
Petr, komunikace se zákazníky
———
Pane Petře, nechci být úplně cynický, ale na těch nástrojích byste měli zapracovat ;-)
Je to 14 dnů, co jsem učinil objednávku přes webový formulář na vašich stránkách a i přestože jsem 3x volal vaši zákaznickou linku a platbu za objednávku jsem uskutečnil před 8(!) dny, tak mi od vaší společnosti ještě nepřišlo nic ani poštou, ani informace např. na email jaký je stav objednávky. Vzhledem k tomu, že proces přechodu k jinému operátorovi včetně přenosu čísla by neměl trvat víc než 4 dny je to tristní stav. I když do toho započítám max. 3 dny na převod peněz mezi bankami. Fakt bída. Ale jako Váš zákazník Vám i nadále fandím a bude jen pro Vaše dobro, když si to podchytíte...
Jan Kozák
———
Tak ze situace kolem přenosu čísla k City mobile jsem už opravdu znechucený... nové SIM karty jsem se v pátek 11.4. dočkal (po 16ti dnech od objednávky), ale je už 17.4. a SIM karta stále není aktivní. Na zákaznické lince mi nejsou schopní sdělit, ke kterému datu přenos čísla proběhne. Proces který podle Asociace provozovatelů mobilních sítí by měl trvat teoreticky 4 dny už v mém případě trvá 22 dnů a ještě není jasné, kdy bude dokončený!
To mi v dnešní době přijde opravdu nepochopitelné...
Otec tak už přes dva týdny funguje jenom v režimu příjmu hovorů, protože jsme nedokoupili kredit (po ukončení paušálu T-Mobile nám byla karta převedena do režimu Twist). Nečekali jsme, že se tato záležitost potáhne tak dlouho. :-(
———
A do toho ještě zjištění, že T-Mobile zrušil proces přenosu čísla. Po telefonu na jejich zákaznickou linku bylo zjišťeno, že mi poslali špatné ČVOP a proto to stopli --> vygenerovali nové ČVOP a Citymobile musí znovu zadat požadavek na přenos. Naštěstí jsou moc ochotní a snad to už konečně dobře dopadne...
Jestli sem už nenapíšu, tak je to OK. ;-)
———
Vazeny pane Kozaku,
myslim si, ze jinde je to horsi. Napriklad YoMobil. Infolinka funguje denne Po-Pa: 9:00-18:00 musite pochopit, ze to dela jeden clovek.
———
Operátora CityMobile využívám už 2 měsíce a již jsem obdržel SMS s odkazem na nabídku tarifu City DUO tarif je za 399,- Kč bez smlouvy, za 300,- Kč se smlouvou na 6 měsíců a do 4.4. mi dají na tarif slevu ještě 100,- Kč takže o této možnosti uvažuji. Cena hovoru je totiž 0,75 Kč/min. :).
———
Vazeny pane Havliku,
zajimave, ze takovy tarif nenabizeji.
———
Operátor City/mobile oznámil 19.12.2013 médií zahájení činnosti do dubna 2014.
Tomáš Belica uvedl: "Společnost testovala provoz původně na síti T-Mobile přes partnera se kterým vypověděla smlouvu. Nyní se chystá start pod sítí Vodafone, proto také spuštění nemohlo proběhnout dříve." City/mobile má úplně jinou nabídku než je psáno. Informace doporučuje číst přímo z webu a až operátor vydá tiskovou zprávu.
———
Datum 03.01.2014
Vložil City Mobile s.r.o. - Petr
Titulek Re: City/mobile začne fungovat do dubna 2014
OdpovědětDobrý den paní Renato,
nevím odkud jste vzala informaci, že zahájíme činnost v dubnu 2014, jelikož společnost City Mobile vstupuje na trh mobilních operátorů spolu s novým rokem 2014.
A ano, máme úplně jinou nabídku.
Ta se nyní skládá ze 4 tarifů CITY - MINI, STANDARD, RODINA a MAX, kde zaplatíte za minutu volání 1,50 Kč a navíc je možné si přikoupit další minuty, kde je možné se dostat až na cenu 0,75 Kč (ano, 75 haléřů) za minutu hovoru do všech sítí. Ceny našich tarifů začínají na 99 Kč. Tarif RODINA je určen především pro rodiny, protože umožňuje přihlášení až 3 SIM karet pod jeden účet.
Pro ty, co méně volají je tu pak připraven jediný tarif s příhodným názvem SEKUNDOVKA. Za měsíční poplatek 34 Kč, získají zákazníci volání za 1,80 Kč/minuta (60 sekund) za volání do ostatních sítí a 1 Kč/minuta (60 sekund) volání do sítě City Mobile s tím, že se opravdu hradí každá provolaná sekunda.
Internet v mobilu je také součástí nabídky a cena začínají na 69 Kč za 150 MB, za 139 Kč je pak 300 MB, za 219 Kč je 600 MB a za 299 Kč získáte 1,2 GB. Zájemcům nabízíme i připojení na 24 hodin (25 MB) za cenu 18 Kč.
Přechod od konkurence je ZDARMA, avšak hradí se volací jistina ve výši 300 Kč, která je vrácena po 6 měsících využívání služeb.
Do nabídky také zavádíme mobilní telefony, které nabízíme za bezkonkureční ceny a je již možnost si je předobjednávat. Oficiální prodej začne od 27.1.2014.
Více informací se dozvíte na: https://www.citymobile.cz
Petr,
komunikace se zákazníky
City Mobile s.r.o.
———
Datum 14.03.2014
Vložil Stanislav MLYNÁŘ
Titulek Re: Re: City/mobile začne fungovat do dubna 2014
OdpovědětDobrý večer,
mohu říci, že virtuál City/mobile jedná se zákazníky na špičkové úrovni. Sice mi není jasné jak je to s prodejem mobilních telefonů, ale mám informaci, že je operátor bude již brzy pomocí splátek také poskytovat.
———
Datum 18.03.2014
Vložil Karel - City Mobile
Titulek Re: Re: Re: City/mobile začne fungovat do dubna 2014
OdpovědětDobrý den, vážený pane Mlynáři,
se zákazníky se snažíme komunikovat jak to jen jde a kdekoliv to jde. I když nejjednodušší komunikace je přímo přes náš web https://www.citymobile.cz nebo náš Facebook.
Co se týče nabídky mobilních telefonů, vše máme předpřipraveno, ale zatím jsme oficiální nabídku nespustili. Snažíme se primárně zaměřit na poskytování výhodných mobilních tarifů a také na další služby (nově např. DSL, prodej fotopastí...). Přesto věříme, že na mobily se také brzy dostane.
———
V současnosti vychází TESCOmobile cenově nejlépe při propojení s kartou Klubkart......... Při dobití dostanete Vždy zdvojený kredit - bonusový - tímto se dostanete na 1.45kč minuta do Všech Sítí a polovinu do své sítě s účtováním 60+1 - pouze je třeba si trochu pohlídat Bonus-kredit, na který máte 30 dní, na zbytek svého vlastního kreditu už máte čas zbývajících 5 měsíců.......Pro toho, kdo více volá, se vyplatí balíček za 300kč. - ve skutečnosti vás vyjde na 100kč. - zbytek je z bonus-kreditu a pak vás stojí volání minuta do všech sítí 0.83kč. s účtováním 1+1, celkem máte na jedno nabití kreditu k dispozici 120 volných minut + 60 SMS na 30 dní. Do své sítě Voláte i SMSkujete 30 dní zdarma neomezeně a při každém dalším dobití kreditu po 30 dnech se to vše opakuje.....Operátor se vyjádřil, že bonusové kredity budou zachovány, tak jako na Slovensku!!!...Provoláním celkového kreditu 200+200kč.-bonus,Balíčkem + zbytek běžně, vás vyjde 1 minuta celkem 1.29kč...U Balíčku se nevyplatí nabíjet více jak 200kč...Stoupá pak cena 1 volné minuty......Balíček se Vyplatí i Aktivovat Těsně Před Expirací Bonusového kreditu, tím Získáte Dalších 30 dní na čerpání Bonus-kreditu !!!
———
Věřím tomu, že CityMobile postupně zavede co slíbil. Z prvních informací to vypadá, že co slíbil nakonec se zpožděním splní.
Také nesmíme zapomínat, že jsme na začátku a vše záleží na rozjezdu. Mezi své motto je však zařazeno snižování cen s počtem zákazníků. CityMobile funguje 25 dní a může se pochlubit, že se mu daří a brzy zapojí další služby.
Dočkat se máme také VoIP telefonie a aDSL internetu.
———
Datum 18.03.2014
Vložil Karel - City Mobile
Titulek Re: CityMobile - jde k výhodám postupně
OdpovědětDSL bylo včera spuštěno a VoIP je již také ve finální fázi. :-) Takže doufám, že své sliby plníme.
———
Datum 20.03.2014
Vložil Tereza Kadlecová
Titulek Re: Re: CityMobile - jde k výhodám postupně
OdpovědětDobrý den,
musím říci, že City Mobile je na tom od 17.7.2013 kdy jsem zaznamenala první informace lépe.
Doufám, že se dočkáme slevových kostek které nám mají přinést výhody
6x jednička = 10%
6x dvojka = 10%
6x trojka = 10%
6x čtyřka = 10%
6x pětka = 10%
6x šestka = 10%
1x řada 1-6 = 60%
náhodná kombinace drobný dárek
kolo štěstí
Operátor by mohl mít pevné linky i televizi což podle licence od ČTÚ chce.