Děkuji za obeznámení s Tarifomatem. Vyzkoušel jsem to a nechal si změnit tarif, takže teď budu platit o 260 korun méně. Ještě jednou děkuji!
Virtuální operátoři - diskuze: podělte se o své zkušenosti
———
Jsme rádi, že jsme vám pomohli najít lepší tarif.
———
Záhadná Oskarta zvládá u slotu1 3G a H,u slotu2 načte připojení,odmítá aktivaci 3G a H.Kaktus u slotu2 bleskem aktivuje 3G a H. Mobil THL t5s má na originál krabici ČESKOU vlaječku a má češtinu.Borci z Oskarty mi řekli,že mobil NENÍ určen na český trh...
———
Dobrý den, hledám virtuálního operátora pro mých 9 simek, který splňuje tyto podmínky. Existuje vůbec nějaký takový?:
- smlouva bez časových závazků, na fakturu
- webový selfcare
- v paušálu balíky 2GB a 5GB
- síť T-Mobile/O2
- žádné volné minuty a sms v paušálu
- po spotřebování rychlého internetu zpomalení bez dalšího účtování
- rozumný roaming
Tj. v základním tarifu nechci mít účtované žádné volné minuty a sms, jen balík dat
Jan Beneš, jbrepo@gmail.com
———
Pokud máte tolik SIM karet, tak doporučuji kontaktovat samotné virtuální operátory, ať vám připraví na míru konkrétní nabídku.
Určitě vám budou schopni nabídnout lepší podmínky než uvádějí ve standardním ceníku.
———
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s tímto virtuálem (www.o-mobil.cz)? Mají docela zajímavou nabídku, vypadá to na někoho menšího.
Předem díky, Ivan.
———
Tohoto virtuálního operátora jsme prozkoumali, zařadili do našeho přehledu a náš názor je ten, že nabízí příliš drahé paušální tarify a jeho nabídka je oproti ostatním virtuálům nekonkureční. Tohoto operátora tedy nedoporučujeme.
———
City Mobile - je naprostá katastrofa.
Na dotazy absolutně žádná odezva.
Co se týče vyučtování tak dostat z nich fakturu abych mohl zaplatit se taky nedaří.Jejich samoobsluha je taky v havarijním stavu.
Mám předplaceno 200 volných minut ale v samošce mě to ukazuje 0.Mám zaplaceno 150 MB internetu ale v samošce se nikde neukazují spotřebované data.
Prostě absolutně žádná kontrola nad účtem.
Fakt nedoporučuji.
———
Dobrý den,
ač nevíme kdo jste a skrýváte se za anonymní přezdívku, domníváme se, že na veškeré dotazy je zodpovězeno a veškeré problémy řešíme. Kontrolu nad provolanými minutami a SMS si můžete provést prostřednictvím výpisu hovorů, který máte v samoobsluze k dispozici. Spotřebovaná data se v současné nezobrazují, avšak na požádání Vám jejich aktuální využítí sdělíme. Pokud však i nadále shledáváte něco špatného, napište nám to a pokusíme se to vyřešit.
Hezký den
Petr, komunikace se zákazníky
———
ahoj myslim ze uz tam nepracujes a tvuj nazor se zmenil. ma ano uz bych pro ne nepracoval budu na ulici zonglovat. vic se nastrapnim.
———
Vážený zákazníku,
větší katastrofa jsou MobilniRevoluce - SIPhone, FUN mobil, YoMobil, Cerberos, MobilPhone už bych chtěla, aby ČTÚ začalo rozdávat pokuty a to i těch 1.000.000,- Kč nejvíce by si je zasloužily firmy Axfone, Air Telecom, SIPhone ti totiž předávají kontakty dalším subjektům a to i přes zákaz ve smlouvě. SIPhone navíc neposkytuje vůbec nic vše je pod inGenio, já být v T-Mobile tak tuhle firmu okamžitě odstřihnu. Air Telecom ještě za dob MobilKom bych vůbec nevpustila do své sítě. Connectica už možná od Axfone dává ruce pryč. CityMobile by chtěl působit na síti O2 a věřím, že se mu to povede.
———
Dobrý den,
potvrzuji - mám stejnou zkušenost. CityMobile je absolutně zoufalý - fakturace nefunguje, operátor nereaguje na reklamace, dotazy, urgence. Naprosto nulová zákaznická péče (dobrá, u virtuálního operátora člověk možná nečeká 100% servis, ale tohle je skutečně do nebe volající). Jakékoliv výpadky služeb zásadně bez omluvy i varování. Rozhodně nedoporučuji.
———
Dobry den, podle nekterych prispevku to vypada ze tady jsou celkem aktualni informace. Chapu ze není v beznych silach kontrolovat vse. Narazil jsem na to, ze uvadite City mobile ze hostuje u t-mobile, nicmene na jejich webu je, ze je to vodafone
———
Dobry den Tomasi,
dekujeme za upozorneni, informaci jsme na webu jiz opravili.
Aktualizace sledovanych tarifu u nas probiha 1x mesicne, ale i tak se obcas objevi nejaka nepresnost, prece jen, tech informaci o virtualnich operatorech je velke mnozstvi.
Kazdopadne dekujeme za vas komentar.
———
Jsou zde chybné informace. opencall je od léta v síti O2,ne vdf.Zatím spokojenost 1,80 za minutu.Kdo má původní simku musí jí vyměnit-kredit se přenese takže o peníze jsem nepřišla.Ale je to komplikace např. pro seniora který neví jak vše vyřídit.
———
Co potřebuji ?
1) nízká cena za volání
2) žádné dlouhodobé smlouvy
3) variabilní minutové předplacené balíčky
.... a hurá, našel jsem !!!!
operátor GoMobil
Tarif "Na míru"
při předplacení 100,200 nebo 300 minut, cena balíčků 100,200,275 Kč a tedy za volání do všech sítí cca 1 Kč/min .
Pro balíčky 20 nebo 50 minut se spolu se základním poplatkem 25 Kč cena přepočteně
zvyšuje. A po vyčerpání volných minut pak jen 1,50/min.
No a výpovědní doba je jen 1 měsíc !!!(ale proč zatím vypovídat, pokud se podmínky nezhorší ...)
———
Souhlas, jsem také u GoMobilu. Ale jedna věc mě vadí, a to že do volných minut se počítá volání do vlastní sítě. 0,60 Kč pozbývá smysl.
———
Dobrý den, chci se s Vámi podělit o zkušenost s virtuálama. Pokud máte klasického operátora, neopouštějte ho, je dražší, a to možná, ale jednání mají lepší k zákazníkovi. Chtěl jsem si vybrat nějoho z virtuála a přejít k němu od o2, ale hned první virtuál FAYN CZ mně odradil. K zákazníkovi se chová jako hovado a jako kdy byl jedinným operátorem na světě. Slušný je operáto GoMobil, toho bych i doporučoval. Ostatní jsou stejní jako FAYN CZ. vracím se k o2.
———
Co se týká chování k zákazníkovi, zákaznické podpory, nikdo nemá na Odorika. Klasičtí operátoři si naopak často dovolují.
GoMobil na mě nepůsobí důvěryhodně kvůli tomu svému "nulovému" paušálu za 30 Kč měsíčně.
———
Já jsem přešel k centropolu telecom a nestěžuju si, konečně po 10ti letech mám ve svojí vísce na Moravě signál a nemusím ho lovit někde na zahradě. Netušil jsem, že virtuál je od vodafonu. Na jejich stránkách je soutěž o minuty a smsky a tak volám každý měsíc se slevou. Škoda že těch dat není více...