V současné době je vidět, že asociace něco dělají. Z 15 virtuálů se nyní stane jeden a snad už pořádný. Tento virtuál odstartuje v lednu 2016. Těšit se můžeme na paušály, ale chystají se i předplacené karty. Operátor by měl fungovat v sítích T-Mobile a Vodafone. Chystá otevřít také partnerské prodejny. Operátor bude mít v provozu také infolinku mezi 7 a 21 hod.
Virtuální operátoři - diskuze: podělte se o své zkušenosti
Datum 13.08.2015
Vložil Petr Kovařík
Titulek Nový operátor vznikne sloučením více než 15 virtuálů.
Odpovědět———
Datum 25.07.2015
Vložil Studentfone
Titulek Studentfone mění ceník, změny zákazníky potěší.
OdpovědětVirtuál Studentfone bude od 1. 8. 2015 asi zvýšený zájem o služby, operátor mění ceník a změny Vás potěší.
3,00 Kč/min. (60+1)
2,00 Kč/SMS
5,00 Kč/MMS
• neomezené volání a SMS v síti Studentfone + 300 MB dat 179,,00 Kč/měsíc
———
Datum 25.07.2015
Vložil Poky
Titulek Nechte vzniknout novou telekomunikační společnost pro převezetí dosti virtuálních operátorů.
OdpovědětJsem pro založení nové telekomunikační společnosti a začít ve velkém znovu! Český tekekomunikační trh je teď nepřehledný máme zde přes 80 virtuálních operátorů, kteří jsou spíše lokální a nepřesáhnou 1000 zákazníků, do konce roku 2016 nepřežijí pokud to nezabalí!
Nyní jim nabízím možnost spojit své síly dohromady a mít tak kvalitnější společnost, s více možnostmi, otevřeme první značkové prodejny, mějme infolinku dostupnější - delší její provoz, mějme telefony v nabídce, mějme v tisku, v supermarketu, v rozhlase reklamu! Společně toho dokážeme více!
Dejte vědět na poky@volny.cz díky všem.
———
Datum 25.07.2015
Vložil Jakub Zavázal
Titulek Re: Nechte vzniknout novou telekomunikační společnost pro převezetí dosti virtuálních operátorů.
OdpovědětDobrý den,
založte tedy "svého" virtuálního operátora a předveďte se! Předpokládám, že budete mít 0 zákazníků a během 3 měsíců skončíte! Nejste náhodou klon podvodníka Tomáše Rodomského z Neurry? To byl také pěkný podvod kterého se chytil ADAGIO mobile!
Uvidím zda se pletu pak se Vám buď omluvím nebo tady rozmáznu více co o Vás vím!
———
Vážení,
pokud vám City Mobile něco dluží, ozvěte se mi na drlive@email.cz. Když částka přesáhne 5000,- podáme trestní oznámení, jinak to řešme hromadnou žalobou a podáními na ČOI a telekomunikační dozor. Přiložte dokument dokladující nevrácenou částku. PP
———
Dobrý den,
společnost City Mobile ukončila činnost bez dluhů. Opět zde máte silácké řečičky a vyhrožujete Českou obchodní inspekcí? Nezapomeňte, že vše řeší Český telekomunikační úřad a případné nesrovnalosti lze reklamovat do 60 dnů! Tím chci jen upozornit, že City Mobile už k 1. 8. 2015 nebude evidovat žádnou pohledávku díky zániku.
Kovařík
zástupce operátora
———
Jak mohla společnost ukončit činnost bez dluhů, když lidem dluží peníze za uhrazené služby, které jim ve skutečnosti neposkytla? Nebo tyto pohledávky nepovažujete za dluhy?
Proč dementovala zprávy o jejím zániku, přestože dobře věděla, že svoji činnost v brzké době ukončí?
Proč nadále nabízela služby, za které si nechala zaplatit, přestože věděla, že jim žádné služby neposkytne?
Proč nikdo nereagoval na žádné písemné dotazy?
Proč při telefonických urgencích neustále slibovala vyřešení situace, ačkoli k ničemu takovému nedošlo?
Proč slibovala do konce června vyřešení všech pohledávek, aniž by dostála svému slovu?
To mi vysvětlete...
———
Operátor City Mobile ukončil bez dluhů svou činnost. Operátor poskytoval služby od 1. 1. 2014 do 29. 5. 2015 zcela bez potíží a bez omezení, pokud je zákazník včas měl předplacené. V průběhu května 2015 operátor oznámil, že končí a postupně začal zákazníky převádět pod síť Fayn. Bohužel netušíme proč Fayn zákszníkům neposkytuje služby jak má. Stížnosti prosím směřujte na info@fayn.cz nikoliv na info@citymobile.cz. V případě, že si zákazník objednal služby v průběhu května 2015 obdržel informaci, že již bude zákazníkem sítě Fayn. Opět se zde z Vaší strany lže, že zákazníkům nikdo ze City Mobile neodpověděl.
Na písemné dotazy City Mobile nereagoval protože vše bylo jasně uvedeno na webových stránkách. City Mobile obdržel také od Českého telekomunikačního úřadu pohledávku která však byla předána Fayn. Z posledních dostupných informací má Fayn také ukončit činnost v poskytování mobilní sítě. Celkem má z Quadruple odejít 5 mobilních opetátorů.
———
Paní neexistující Tomášková, LŽETE!
FAYN je na trhu 13 let a končit rozhodně nehodlá. Žádné Vámi zmiňované "poslední dostupné informace" neexistují.
———
Datum 02.06.2015
Vložil Jana Grabiec
Titulek Virtuální operátoři v Česku je jich moc a je to velký nesmysl.
OdpovědětV Česku je skoro každá druhá firma co dříve měla VoIP virtuálním operátorem, pak zde jsou firma bez zkušeností. Celkem těhlech firem je přes 80 a dnes už víme o odchodu nejméně 10 firem a dokonce známe i firmy se zájmem to rozjed, ale nakonec mají více rozumu.
Je to velká blbost mezi s sebou konkurovat a mít stejné ceny. Malé firmy během 2 - 3 let stejně skončí nemají totiž zákazníkům co nabídnout. V roce 2016 se vrátíme tam kde to všechno v roce 2013 začalo. Pěkné plány měla firma MobilKom i ta, ale poskytla tak nízké ceny, že nedokázala pokrýt výstavbu sítě a na to doplatila. Technologie CDMA 2000 rev. A 410-430 MHz je u mobilního hlasu vlastně nahrazena GSM od T-Mobile. Nová firma Air Telecom však nedosahuje ničeho zajímavého, ale chce zbytečně mnoho peněz. S podobnou myšlenkou přichází Martin Lukáč ten by rád vytvořil virtuálního operátora ve spolupráci s poštou přesněji není divu, že firma má názvy CityMobile a CityPost. Protože plány úplně nevychází je teď projekt zmražen a na tzv. mrtvém bodě. Martin Lukáč v současné době hledá tým lidí kteří jsou ochotni vytvořit kvalitní síť a také investory. Firma by ráda vyjednala podmínky s O2 nebo s T-Mobile, ale v pozici jako je Emtéčko, Mobil od ČEZ, MOBIL.cz, PRE mobil. Firma by ráda měla infolinku na čísle 841 11 xx xx, vše na režimu pre-paid, informace o kreditu nejlépe na *1xx*#. Distribuci SIM by si firma zajistila sama. CityMobile se chce stát spíše jen obchodní značkou. Martin Lukáč totiž pochopil, že zde nemá smysl být bude-li firma mít v nabídce stejné nebo podobné služby. Operátor je tak trochu volný a zajímavý. Věříme, že značka znovu ožije, ale vše musí jinak.
———
Datum 02.06.2015
Vložil Pavel Klíma
Titulek Re: Virtuální operátoři v Česku je jich moc a je to velký nesmysl.
OdpovědětAno souhlasím, že přežijí jen ti nejsilnější. Také nechápu proč si každý myslí, že toho druhého přechytračí. Jsem rád, že postupně ti neúspěšní končí. No se City Mobile to bude ještě hodně zajímavý. Ostatní kteří skončí mají smůlu. City Mobile bude na tom asi podobně jako OpenCall. Zda-li má pan Lukáč tuto myšlenku tak mu přeji mnoho štěstí.
———
Datum 08.07.2015
Vložil Ditta
Titulek Re: Virtuální operátoři v Česku je jich moc a je to velký nesmysl.
OdpovědětJá si koupila za 200 předplacenou kartu od mobil.cz a vyhovuje mi to. Nemusím hlídat žádný termín, internet je zadarmo, nemám žádný závazek…
———
jsem u mobil.cz a jsem spokojená.normálně si dobíjím 200Kč a mám k tomu 200MB rychlýho internetu,když vyčerpám těch 200MB nebo si nedobiju po měsíci (když neprovolám ty 200 kreditu) tak mně neodpojí od internetu ale jenom se mi sníží rychlost což je super protože mně to i tak stačí
———
Jsem u T- mobilu, neomezeně jsem volala za 750 síť nesíť se závazkem. Nyní mi skončila smlouva a budu prý platit víc za to že "bez závazku". Mám jich dost!
Má někdo zkušenost s Bonerixem? Jestli tomu dobře rozumím, měla bych neomezeně volat za necelých 500,-.Ď
———
moje čerstvé zkušenosti - hledal jsem nejlevnější neomezený paušál pro volání, vybral sevencall - 399,- neomezeně... zaplatil jsem 500,- jistinu, poslali smlouvu, aktivovali simku, reagovali rychle, číslo jsem vzal nové, nepřenášel, reagovali hned i na každý hovor na zákaznickou linku, vše ok, jsou na síti vodafonu, volání funguje dobře, sít taky, je to i dobře a jasně slyšet, vše ok, spokojenost.
———
jo a výpoved 1 měsíc, žádný 2 roky... uf uf
———
Mé zkušenosti s City Mobil - parta totálních neschopů! Nebyli mi schopní převést tři telefonní čísla ani za měsíc. Absolutně si neváží zákazníka. Původní operátor mi musel generovat nová čísla k převodu a neustále jsem platil předražené faktury, zatímco jsem čekal na převod. Na zákaznické lince mají z lidí prdel. Slibují, že zjistí kde je problém a zavolají - nic ale neudělají. Chcete mluvit s manažerem - slíbí že se ozve a opět - nic. Neustále musíte volat a řvát na ně, ale jsou jak tupá banda, se kterou nic nehne. Zvažuji i podání stížnosti na telekomunikační úřad. Porušují obchodní zákoník. Nabízejí služby, které pak nejsou schopní zajistit. Vstoupí s vámi do smluvního vztahu, nechají si uhradit za tři čísla nehorázné částky za tarify dopředu a ještě peníze navíc za převod - pak na všechno kašlou.
———
Já převáděl rovněž 3 účastnické čísla a po třech týdnech jsem to vzdal a přešel jinam. Jejich operátor mi vždy jen sdělil, že na tom pracují, ale termín doručení novým SIM karet určit nedokáže, došla mi trpělivost.
Původně jsem nevěřil tomu, že zde pisatelé uvádí takové negativní skutečnosti a opravdu se mi nechtělo věřit, že takto může nějaká firma fungovat. nyní žasnu a přidávám i svůj příspěvek. City mobile je KALAMITA. Největší "pecka" byla, když mi jejich operátor poradil, abych zkusil jinou společnost. No, tak alespoň mě pobavil. Budiž je nejen můj článek odstrašující ostatním zájemcům o City Mobile.
———
Mám stejnou zkušenost. 25.3. jsem zaplatil zálohu, vzápětí dostal SIM kartu, ale od té doby stále čekám na převedení svého tel.čísla a navíc přestali i komunikovat.
———
Mám stejnou zkušenost, zaplatil jsem se vším všudy skoro dva tisíce za rodinný tarif 13. března, dnes, po skoro dvou měsících a asi deseti urgencích stále nemám sim karty.
Pořád se omlouvají, slibují, že zavolají a nikdo se nikdy neozval. Na nikoho jiného ten člověk na zákaznické lince nepřepojí, ale sám neumí nic vyřešit.
Držte se od Citymobile dále!